Forudsig hvilke kunder
der er på vej væk - og
reducer churn med BiQ Alert
Er dine kunder ved at glide væk uden du opdager det?
Mange virksomheder mister kunder, før de overhovedet indser det – og konsekvenserne kan være dyre. Når en kunde opsiger samarbejdet, skal der investeres mange ressourcer i at erstatte dem med nye. Men hvad nu, hvis du kunne forudse, hvilke kunder der er i farezonen for at forlade din virksomhed, før de gør det?
Med BiQ Alert kan du få præcise og automatiserede dataopdateringer, der viser dig tegnene på, at en kunde er på vej væk. Dette giver dig en unik mulighed for at handle i tide – og reducere churn.
Gør som de bedste – kend dine kunder og deres adfærd
Ved hjælp af daglige opdateringer af dine kundedata kan BiQ Alert hjælpe dig med at identificere risikofaktorer, der peger på, at en kunde er på vej væk. Vi overvåger ændringer som fx skift i virksomhedsstrukturer, økonomiske data eller ejerskifte – alle afgørende faktorer, som kan indikere en ændring i kundens behov.
Når du har denne viden, kan du sætte ind med målrettede tiltag for at genopbygge relationen, tilbyde relevante løsninger og fastholde kunden i et længerevarende samarbejde.

Reducér din churn og fasthold dine bedste kunder
Forestil dig, hvor meget tid og penge du kan spare, når du ikke længere mister værdifulde kunder uden varsel. Med BiQ Alert kan du være proaktiv og handle, før det er for sent. Vores system holder konstant øje med dine kunders data, så du har et klart overblik over, hvem der er i farezonen, og hvorfor.
Det er ikke kun et værktøj til at nedsætte churn – det er en investering i din forretning. Ved at bruge vores data holder du dine systemer opdaterede og aktuelle.
Vil du undgå at miste dine bedste kunder?
Tag kontrol over din kundebase med BiQ Alert. Få dataopdateringer, som hjælper dig med at nedsætte churn og fastholde dine mest værdifulde kunder. Book en gratis demo i dag og se, hvordan du kan reducere churn med BiQ Alert.

Hvad siger kunderne?
“Vi er yderst tilfredse med vores samarbejde med BiQ. Deres system har markant styrket vores evne til at vurdere kunders risikoprofil, hvilket er afgørende for vores daglige opgaver. Vi sparer betydelig tid, da søgeværktøjerne er tilpasset præcis til vores behov, hvilket har gjort det meget lettere at dokumentere kunders profiler, ejerstrukturer og økonomiske forhold. Dette […]
“Vi har brugt BIQ A/S som dataleverandør igennem mange år. Vi bruger både BIQ Insight, BIQ Search og BIQ Compliance. Disse systemer er en stor del af vores proces i forbindelse med vurdering af nye og eksisterende kunder, både privat og erhverv. BIQ Insight giver et hurtigt overblik over erhvervskunders stamdata, ejerforhold, økonomiske forhold mv. […]
“BiQ er en uundværlig ressource i vores daglige arbejde hos DreistStorgaard Advokater. Den omfattende dataadgang og det brugervenlige overblik, som BiQ tilbyder, gør det let at få de nødvendige oplysninger hurtigt og præcist. I en branche, hvor præcision og tilgængelighed af information er afgørende, leverer BiQ en enestående service, der gør en reel forskel for […]
“Hos SEF har vi siden 2013 haft BiQ Search løsningen, som i 2016 blev udvidet til den automatiske ALERT integration til vores Kunde- og afregningssystem, som vi er super glade for. Det skaber stor værdi og hjælper os med nemt, automatisk og kontinuerligt, at have de mest korrekte og opdaterede kundedata. Alert løsningen er abonnementsbaseret […]
En række af Danmarks mest prominente virksomheder benytter BiQ's services










Få 10 gode råd til en bedre datakvalitet
Bestil gratis e-bog: “Sådan hjælper høj data-kvalitet dig med at træffe bedre beslutninger!”
Brug for hjælp?
Så kontakt os og lad os tale om dine behov for data. Det er gratis og uforpligtende at kontakte os og at prøve vores løsninger!





