Ved du hvordan du kommer i kontakt med dine kunder?
Det er ikke altid nemt at holde styr på sine kunder, slet ikke hvis man har mange af dem. Derfor er det nødvendigt (og lovmæssigt påkrævet) at man kontinuerligt vedligeholder sine kundedata – også selvom kunderne glemmer at fortælle dig, hvis de flytter.
Find Holger
De fleste kender Holger. Altså ham der fra børnebøgerne, som gemmer sig i nogle indviklede tegninger, og så gælder det om at være den hurtigste til at finde Holger. Det er jo en ganske sjov aktivitet, når man har masser af tid og skal lege med små børn. Men det er ikke så sjovt, hvis Holger er din kunde, han er flyttet og du ikke ved hvor han er flyttet hen. Derfor har vi udviklet vores Alert™ løsninger.
Overvågning af kundedata
Du kan selv vælge om du vil benytte dig af vores online overvågningsløsning eller om du skal have integreret løsningen direkte ind i dine systemer. Og du kan også selv vælge hvilke oplysninger du vil have overvågning på.
Vi tilbyder bla. overvågning på data fra CPR-registret, CVR-registret, ejendomme og PEP-lister samt alle de forskellige sanktionslister. For dig betyder det, at du fx kan få at vide, hvis din kunde flytter, emigrerer, sælger sin ejendom, dør eller skifter navn. Og hvorfor er det så, så vigtigt?
Hver år flytter ca. 15% af alle danskere til en ny adresse. I 2020 var der næsten 6.000 danskere der skiftede fornavn, mens næsten 50.000 skiftede efternavn. Mellem 55 – 60.000 danskere dør hvert år og mellem 60 – 65.000 nye borgere kommer til. Så kort fortalt – hvis du ikke vedligeholder kundedata vil du meget hurtigt opleve, at mængden af returpost stiger, at du ikke kan komme i kontakt med dine kunder og at du skal bruge langt mere tid på at kommunikere fornuftigt med kunderne.
Kan det betale sig for dig?
Det kan vi selvsagt ikke svare på, uden at analysere dine data. Men vi vil meget gerne hjælpe dig med at finde den bedste løsning. Det kan vi fx gøre ved at vaske din kundedatabase op mod vores systemer. Og her kan vi så se hvad vi kan hjælpe dig med. Du kan også selv via vores BiQ datamanager løsning vælge at vaske dine data, og så bruge resultatet til at se hvor meget manuelt arbejde vi kunne have sparet dig for.
Kontakt os, så vi sammen kan finde ud af hvordan vi bedst kan hjælpe dig.