BiQ's whistleblowerordning
Hos BiQ tror vi på gennemsigtighed, ansvarlighed og et godt arbejdsmiljø. Derfor har vi en whistleblowerordning.
Hos BiQ tror vi på gennemsigtighed, ansvarlighed og et godt arbejdsmiljø. Derfor har vi implementeret en Whistleblowerordning, som gør det muligt for medarbejdere, kunder, leverandører og samarbejdspartnere at indberette alvorlige uregelmæssigheder eller ulovligheder – sikkert og anonymt.
Selvom vi ikke er juridisk forpligtet til at have en whistleblowerordning, mener vi, at det er det rigtige at gøre. Det giver tryghed for alle og bidrager til at bekæmpe svindel, sikre en sund virksomhedskultur og beskytte vores medarbejdere.
Hvad kan indberettes?
- Tyveri, bedrageri og bestikkelse
- Hvidvask af penge
- Grov chikane (strafferetslige forhold)
- Handlinger med skade på miljø eller helbred
- Brud på GDPR og datasikkerhed
Hvordan foregår indberetningen?
Vi har valgt at samarbejde med den uafhængige eksterne virksomhed HR Afdelingen (CVR: 42005355), som sikrer fuld anonymitet. Du kan indberette via:
📞 Telefon: 7017 0480
📧 E-mail: [email protected]
📝 Online formular: Klik her
Du kan vælge at være anonym, men det betyder, at vi ikke kan give dig opfølgende information eller stille opklarende spørgsmål.
Vil du vide mere? Download vores whistleblowerpolitik her.
BiQ opfordrer alle til at bruge ordningen med ansvar og respekt. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på [email protected].
Brug for hjælp?
Så kontakt os og lad os tale om dine behov for data. Det er gratis og uforpligtende at kontakte os og at prøve vores løsninger!


