Persondata ændres hele tiden, og her er BiQ Alert din ultimative løsning til at monitorere og håndtere kundedata på en effektiv og sikker måde. Med vores avancerede platform kan du holde dig opdateret på vigtige ændringer fra CVR, CPR og Statstidende.
BiQ Alert giver dig konkrete ændringer af stamdata og meddelelser, som måske kræver handling fra din side. Det er muligt at integrere BiQ Alert til dit CRM-system og modtage dagsaktuelle kundedata, ind i dit kundesystem. BiQ Alert giver således en betragtelig forbedring, samt effektivisering af intern tid og økonomirelateret, til onboarding af nye kunder. Derudover forbedres datakvaliteten, der kommer sikring af compliance og optimering af afregninger.
Undgå tab på dine kunder ved at få relevante meddelelser
Med viden om ændringer, har du mulighed for at reagere i god tid på væsentlige meddelelser, og endda også mulighed for at minimere risiko for tab på dine kunder. Et eksempel på dette kunne være gennem korrekt fakturering og afregning, hvis der eksempelvis er navneskift eller adresseskift – så skal der nu faktureres til den nye adresse og/eller med nye navn.
Der kan også være eksempler hvorpå en kunde går bort, så vil denne oplysning automatisk sikre, at du ikke længere sender regninger til vedkommende og vedkommendes pårørende. Du bibeholder også din professionalisme – ved at referere til kunden med de rigtige data.
Lyder dette interessant for dig?
Er du sikker på om datakvaliteten i dine kundedata er optimale, eller ved du allerede nu, at du gerne vil effektivisere dine arbejdsgange? Så ræk ud til BiQ. Vi giver gerne den nødvendige sparring og giver dig masser af cases og eksempler på, hvordan vi har hjulpet andre virksomheder med at minimere fejl, effektivisere arbejdsgange og forøge kvaliteten af deres kundedata.
Kontakt os på 70 25 50 65, hvis du vil høre mere om mulighederne.
Eller læs mere her: https://biq.dk/cases/foroegelse-af-datakvalitet/